Máte 14 dní od data přijetí objednávky na to, abyste zahájili postup vrácení.
Upozorňujeme, že produkt musí být vrácen v originálním obalu a s neporušenou etiketou. Od kupujících se požaduje, aby neodstraňovali etikety a neznečišťovali zboží.
Pokud z nějakého důvodu originální obal již není k dispozici a chcete vrátit položku, prosíme, kontaktujte nás okamžitě pro další pokyny.
Všechny customizované produkty, jako jsou například dresy s potiskem, lyže s namontovanými vázáními atd., nelze vrátit nebo vyměnit.
Máte 14 dní od data přijetí vaší objednávky na to, abyste provedli vrácení.
Pro podání žádosti o vrácení, navštivte vyhrazenou sekci kliknutím zde nebo kliknutím na odkaz „Vrátit“ u objednávky, kterou si vyberete ve vašem historii (část Můj účet).
Jakmile budete na platformě pro vracení, stačí následovat jednotlivé kroky:
Náklady na vracení nesete sami. Nebude provedena žádná náhrada.
Pokud však některý z vrácených produktů nebude v souladu nebo bude vadný, a to po potvrzení naším zákaznickým servisem, budete mít nárok na pokrytí vracení prostřednictvím předplaceného štítku.
Pokud jste obdrželi objednávku a zjistíte, že byla během přepravy poškozena, kontaktujte nás co nejdříve po jejím obdržení. Po uplynutí přiměřené doby nemusíme být schopni vaši reklamaci vyřídit.
Za tímto účelem prosíme, abyste nám poslali zprávu prostřednictvím našeho formuláře pro kontakt s co nejvíce informacemi o prvcích přijetí vaší objednávky.
Také prosíme, abyste nám poskytli viditelné fotografie následujících prvků:
Upozorňujeme, že tyto fotografie jsou povinné.
Pokud bude vaše žádost kompletní a po prozkoumání dokumentů, náš zákaznický servis vám odpoví do 48 pracovních hodin. Jinak může být aplikováno další zpoždění odpovědi.
Jakmile je vaše žádost o vrácení schválena, máte 15 dní na to, abyste produkty poslali na následující adresu:
SPACEFOOT SAS - Service Retour
11 Rue Bernard Maris
37270 Montlouis-sur-Loire
FRANCE
V souladu s platnými právními předpisy:
On-Fight nenabízí přímo výměnu výrobků ohledně velikosti, barvy nebo samotného produktu.
Pokud si přejete vyměnit výrobek, nejprve musíte vrátit původní výrobek podle našeho postupu vrácení a poté provést novou objednávku pro požadovaný výrobek ve správné velikosti nebo barvě. Jakmile obdržíme a zpracujeme vrácení, provedeme příslušnou náhradu.