Výprodej
Zákaznický servis v České republice Bezpečná platba 4x Bez poplatků Snadné vracení

Vrácení a vrácení peněz

Máte 14 dní od data přijetí objednávky na to, abyste zahájili postup vrácení.

Upozorňujeme, že produkt musí být vrácen v originálním obalu a s neporušenou etiketou. Od kupujících se požaduje, aby neodstraňovali etikety a neznečišťovali zboží.

Pokud z nějakého důvodu originální obal již není k dispozici a chcete vrátit položku, prosíme, kontaktujte nás okamžitě pro další pokyny.

Nevratné produkty

Všechny customizované produkty, jako jsou například dresy s potiskem, lyže s namontovanými vázáními atd., nelze vrátit nebo vyměnit.

Jak požádat o vrácení?

Máte 14 dní od data přijetí vaší objednávky na to, abyste provedli vrácení.
Pro podání žádosti o vrácení, navštivte vyhrazenou sekci kliknutím zde nebo kliknutím na odkaz „Vrátit“ u objednávky, kterou si vyberete ve vašem historii (část Můj účet).

Jakmile budete na platformě pro vracení, stačí následovat jednotlivé kroky:

  1. Identifikace objednávky: uveďte jméno a příjmení použité na fakturační adrese objednávky, datum a číslo objednávky
  2. Důvod vrácení: vyberte důvod vaší žádosti o vrácení
  3. Produktu k vrácení: potvrďte, který(é) produkt(y) chcete vrátit
  4. Potvrzení obchodních podmínek: potvrďte naše obchodní podmínky a zavazujete se dodržovat následující podmínky:
    • Uznávám, že výrobky jsou v původním stavu
    • Uznávám, že výrobky jsou v originálním obalu s etiketami a návody
    • Uznávám, že výrobky nebyly nikdy nošeny ani používány

Náklady na vracení

Náklady na vracení nesete sami. Nebude provedena žádná náhrada.
Pokud však některý z vrácených produktů nebude v souladu nebo bude vadný, a to po potvrzení naším zákaznickým servisem, budete mít nárok na pokrytí vracení prostřednictvím předplaceného štítku.

Defektní produkty související s přepravou

Pokud jste obdrželi objednávku a zjistíte, že byla během přepravy poškozena, kontaktujte nás co nejdříve po jejím obdržení. Po uplynutí přiměřené doby nemusíme být schopni vaši reklamaci vyřídit.
Za tímto účelem prosíme, abyste nám poslali zprávu prostřednictvím našeho formuláře pro kontakt s co nejvíce informacemi o prvcích přijetí vaší objednávky.
Také prosíme, abyste nám poskytli viditelné fotografie následujících prvků:

  • Fotografie výrobku s viditelnou vadou
  • Fotografie balíčku
  • Fotografie přepravní etikety balíčku

Upozorňujeme, že tyto fotografie jsou povinné.
Pokud bude vaše žádost kompletní a po prozkoumání dokumentů, náš zákaznický servis vám odpoví do 48 pracovních hodin. Jinak může být aplikováno další zpoždění odpovědi.

Vrácení

Jakmile je vaše žádost o vrácení schválena, máte 15 dní na to, abyste produkty poslali na následující adresu:

SPACEFOOT SAS - Service Retour
11 Rue Bernard Maris
37270 Montlouis-sur-Loire
FRANCE

Náhrada

V souladu s platnými právními předpisy:

  • Právo na odstoupení od smlouvy: Vrácení celé zaplacené částky, včetně nákladů na standardní doručení, proběhne bez zbytečného odkladu a nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit. Můžeme vrácení platby odložit, dokud neobdržíme výrobek zpět nebo dokud nám neposkytnete důkaz o odeslání výrobku, podle toho, co nastane dříve.
  • Zákonná záruka shody: Vrácení dlužných částek proběhne po obdržení vráceného výrobku nebo důkazu o jeho odeslání, nejpozději však do 14 dnů.
  • Způsoby vrácení platby: Vrácení proběhne stejným platebním prostředkem, jaký byl použit při objednávce, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem, a bez dalších poplatků.

Výměna výrobků

On-Fight nenabízí přímo výměnu výrobků ohledně velikosti, barvy nebo samotného produktu.
Pokud si přejete vyměnit výrobek, nejprve musíte vrátit původní výrobek podle našeho postupu vrácení a poté provést novou objednávku pro požadovaný výrobek ve správné velikosti nebo barvě. Jakmile obdržíme a zpracujeme vrácení, provedeme příslušnou náhradu.