Výprodej
Zákaznický servis v České republice Bezpečná platba 4x Bez poplatků Snadné vracení

Všeobecné obchodní podmínky

Preambule

Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na všechny prodeje uskutečněné na webové stránce On-Fight.

Webová stránka https://on-fight.cz/ je službou:

  • Společnosti SPACEFOOT SAS
  • sídlem 36 rue Raspail 92300 Levallois-Perret FRANCE , Francie
  • URL adresa webu: https://on-fight.cz/
  • e-mail: contact@on-fight.cz
  • telefonní číslo: +33 1 86 47 62 58

Klient prohlašuje, že si přečetl a přijímá tyto všeobecné obchodní podmínky před uskutečněním objednávky. Potvrzením objednávky tedy stvrzuje přijetí těchto všeobecných obchodních podmínek.

Článek 1 - Základní principy

Tyto všeobecné obchodní podmínky vyjadřují úplnost závazků stran. V tomto smyslu se kupující považuje za jejich bezvýhradného akceptanta.

Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují s výhradou na všechny ostatní podmínky, zejména ty, které se uplatňují na prodeje v kamenných prodejnách nebo prostřednictvím jiných distribučních a marketingových kanálů.

Jsou k dispozici na webové stránce On-Fight a v případě konfliktů platí přednostně před jakoukoli jinou verzí nebo dokumentem.

Prodávající a kupující se dohodli, že tyto všeobecné obchodní podmínky výhradně řídí jejich vztah. Prodávající si vyhrazuje právo občasně upravit své všeobecné obchodní podmínky. Tyto budou platné okamžitě po jejich zveřejnění.

Pokud by nějaké podmínky prodeje chyběly, budou se řídit zavedenými zvyklostmi v oblasti prodeje na dálku, které mají společnosti sídlo ve Francii.

Článek 2 - Obsah

Cílem těchto všeobecných obchodních podmínek je definovat práva a povinnosti stran v rámci online prodeje zboží nabízeného prodávajícím kupujícím, prostřednictvím webové stránky On-Fight.

Tato nákupy se týkají následujících produktů: oděvy, obuv a doplňky.

Článek 3 - Předkontraktní informace

Kupující uznává, že obdržel, před uskutečněním své objednávky a uzavřením smlouvy, jasné a srozumitelné informace o těchto všeobecných obchodních podmínkách a o všech informacích uvedených v článku L. 221-5 francouzského zákona o ochraně spotřebitele.

Jsou mu předány jasné a srozumitelné informace, jako například:

  • podstatné charakteristiky zboží;
  • cena zboží a/nebo způsob výpočtu ceny;
  • pokud je to relevantní, jakékoli další náklady na dopravu, doručení nebo vyřízení a jakékoli další případné náklady;
  • pokud nebude smlouva splněna okamžitě, datum nebo lhůta, v rámci které se prodávající zavazuje zboží dodat, ať už je jeho cena jakákoli;
  • informace o identitě prodávajícího, jeho poštovních, telefonních a elektronických kontaktech a jeho činnostech, informace o zákonných zárukách, funkcionalitách digitálního obsahu a případně o jeho interoperabilitě, o existenci a podmínkách uplatnění záruk a jiných smluvních podmínek.

Článek 4 - Objednávka

Kupující má možnost uskutečnit svou objednávku online, prostřednictvím online katalogu a prostřednictvím formuláře uvedeného tam, pro jakýkoli produkt, v rámci dostupnosti zásob.

Kupující bude informován o jakékoli nedostupnosti objednaného produktu nebo zboží.

Aby byla objednávka validována, kupující musí akceptovat kliknutím na určené místo tyto všeobecné obchodní podmínky. Také si musí vybrat adresu a způsob doručení a nakonec potvrdit způsob platby.

Prodej bude považován za definitivní:

  • po zaslání potvrzení o akceptaci objednávky kupujícímu prodávajícím prostřednictvím e-mailu;
  • a po připsání celé ceny na účet prodávajícího.
  • Každá objednávka znamená přijetí cen a popisu produktů dostupných k prodeji. Jakékoli spory v této věci se budou konat v rámci případného výměny a záruk uvedených níže.

V některých případech, zejména v případě platební neschopnosti, nesprávné adresy nebo jiné problémy s účtem kupujícího, si prodávající vyhrazuje právo zablokovat objednávku kupujícího až do vyřešení problému.

Pro jakékoli dotazy k sledování objednávky může kupující poslat e-mail prodávajícímu

na následující adresu: contact@on-fight.cz nebo ho kontaktovat prostřednictvím formuláře určeného k tomu.

Článek 5 - Elektronický podpis

Poskytnutí čísla kreditní karty kupujícím online a konečné potvrzení objednávky budou považovány za důkaz souhlasu kupujícího:

  • požadavku na zaplacení částek dlužných na základě objednávky;
  • podpis a výslovný souhlas se všemi provedenými operacemi.

V případě podvodného použití kreditní karty je kupující vyzván, aby bezprostředně po zjištění tohoto použití kontaktoval prodávajícího e-mailem na následující adresu: contact@on-fight.cz nebo prostřednictvím formuláře určeného k tomu.

Článek 6 - Potvrzení objednávky

Prodávající poskytne kupujícímu potvrzení objednávky prostřednictvím elektronické pošty.

Článek 7 - Důkaz transakce

Počítačové záznamy, uchovávané v informačních systémech prodávajícího v přiměřených bezpečnostních podmínkách, budou považovány za důkaz komunikace, objednávek a plateb realizovaných mezi stranami. Archivace objednávek a faktur se provádí na spolehlivém a trvalém nosiči, který může být použit jako důkaz.

Článek 8 - Informace o produktech

Produkty upravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami jsou ty, které se objevují na webové stránce prodávajícího a které jsou označeny jako prodávané a expedované prodávajícím. Jsou nabízeny v rámci dostupnosti zásob.

Produkty jsou popsány a prezentovány s co největší přesností. Nicméně, pokud došlo k chybám nebo opomenutím ohledně této prezentace, odpovědnost prodávajícího nemůže být uplatněna.

Fotografie produktů nejsou smluvní.

Článek 9 - Cena

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit ceny, ale zavazuje se uplatňovat platné sazby uvedené v okamžiku objednávky, s ohledem na dostupnost k tomu datu.

Ceny jsou uvedeny v eurech. Nezahrnují náklady na dopravu, které se účtují navíc a jsou uvedeny před potvrzením objednávky. Ceny zahrnují DPH účinnou k datu objednávky a jakákoli změna sazby DPH bude automaticky reflektována na ceně produktů v online obchodě.

Pokud by jakékoli daně nebo příspěvky, včetně ekologických, byly vytvořeny nebo změněny, ať už zvýšeny nebo sníženy, tato změna by mohla být reflektována v prodejní ceně produktů.

Článek 10 - Způsob platby

Jedná se o objednávku s povinností platby, což znamená, že uskutečnění objednávky vyžaduje platbu od kupujícího.

Aby mohl zaplatit svou objednávku, má kupující na výběr z dostupných platebních metod, které mu prodávající nabízí a které jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího. Kupující zaručuje prodávajícímu, že má všechny potřebné autorizace pro použití zvoleného způsobu platby při potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit jakoukoli správu objednávky a jakékoli dodání v případě zamítnutí autorizace platby kreditní kartou ze strany oficiálně akreditovaných institucí nebo v případě neplatby. Prodávající si také vyhrazuje právo odmítnout provedení dodávky nebo splnění objednávky od kupujícího, který by nezaplatil úplně nebo částečně za předchozí objednávku nebo u kterého je v současnosti veden sporný postup ohledně platby.

Platba ceny se provádí v plné výši v den objednávky, podle následujících možností:

  • kreditní karta
  • paypal

Článek 11 - Dostupnost produktů - Vrácení - Řešení

Naše nabídky produktů a cen jsou platné, dokud jsou viditelné na webových stránkách a do vyprodání zásob.
V případě, že produkt nebude po zadání objednávky dostupný, bude kupující neprodleně informován.
Kupující obdrží plnou náhradu zaplacené částky.

Článek 12 – Podmínky dodání

Produkty jsou doručovány na adresu uvedenou kupujícím při zadání objednávky. Prodávající odpovídá za řádné provedení dodávky až do fyzického předání zásilky kupujícímu (nebo osobě jím určené), pokud kupující výslovně nezvolil dopravce jiného než toho, kterého nabídl prodávající.

Při převzetí zásilky by měl kupující zkontrolovat stav produktů. V případě poškození nebo poškozeného balíku by měl kupující co nejdříve informovat prodávajícího, aby mu umožnil případně uplatnit nárok vůči dopravci.

Prodávající uhradí náklady na vrácení a vrátí peníze ve lhůtě v souladu s právními předpisy.

Tato kontrola neovlivňuje práva kupujícího vyplývající ze zákonné záruky shody a práva na odstoupení od smlouvy, která zůstávají použitelná ve všech případech.

Článek 13 - Právo na odstoupení

Aplikace práva na odstoupení

V souladu s ustanoveními francouzského zákona o ochranně spotřebitele má kupující lhůtu 14 dní ode dne doručení své objednávky, aby vrátil jakýkoli předmět, který mu nevyhovuje, a požadoval vrácení peněz bez sankcí, s výjimkou nákladů na vrácení, které zůstávají na úkor kupujícího.

Vrácení musí být provedeno v originálním stavu a kompletní (obal, příslušenství, návod...), což umožňuje jejich opětovný prodej v novém stavu, včetně faktury o nákupu.

Poškozené, znečištěné nebo neúplné výrobky nejsou akceptovány.

Právo na odstoupení může být uplatněno online pomocí formuláře pro odstoupení dostupného na této webové stránce. V tomto případě bude bezprostředně zasláno potvrzení o obdržení na trvalém nosiči kupujícímu. Jakýkoli jiný způsob oznámení o odstoupení je akceptovatelný. Musí být jasný a vyjadřovat vůli se odstoupit.

V případě uplatnění práva na odstoupení v uvedené lhůtě bude vrácena cena zakoupeného výrobku nebo výrobků a náklady na dodání budou také vráceny.

Náklady na vrácení hradí kupující.

Vrácení peněz Zákazníkovi bude provedeno stejným platebním prostředkem, který byl použit při objednávce na webových stránkách.
Vrácení peněz proběhne nejpozději do čtrnácti (14) dnů od obdržení vráceného zboží společností SPACEFOOT SAS a/nebo od poskytnutí nepopiratelného důkazu o odeslání ze strany Zákazníka — rozhodující je datum první z těchto událostí.

Výjimky

  • V souladu s článkem L221-28 francouzského zákona o ochraně spotřebitele nelze právo na odstoupení uplatnit pro smlouvy: na dodání zboží, jehož cena závisí na kolísání na finančním trhu, které uniká kontrole odborníka a které může nastat během lhůty pro odstoupení;
  • na dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo výrazně personalizovaného;
  • na dodání zboží, které se může rychle zhoršit nebo mít krátkou trvanlivost;
  • na dodání zboží, které spotřebitel po dodání otevřel a které nelze z hygienických nebo zdravotních důvodů vrátit;
  • na dodání zboží, které po dodání a z důvodu své povahy je neodlučně smícháno s jinými položkami;
  • na dodání alkoholických nápojů, jejichž dodání je odloženo o více než třicet dní a jejichž dohodnutá hodnota při uzavření smlouvy závisí na kolísání na trhu, které uniká kontrole odborníka;
  • na provedení údržby nebo opravy, které se mají provést naléhavě v bydlišti spotřebitele a které si bere nejen na odpovědnost, ale i na druhou stranu v rozsahu nutných náhradních dílů a nezbytných prací pro splnění naléhavosti;
  • na dodání audio nebo video záznamů nebo počítačových programů, pokud byly spotřebitelem otevřeny po dodání;
  • na dodání novin, časopisů nebo magazínů, kromě smluv o předplatném těchto publikací;
  • na dodání digitálního obsahu, který není dodán na materiálním nosiči a jehož realizace byla zahájena po předchozím výslovném souhlasu spotřebitele a výslovnému vzdání se jeho práva na odstoupení.

Článek 14 - Dodání a Vrácení

Všechny naše podmínky a politiky ohledně dodání a vrácení jsou k dispozici na našich stránkách: Vrácení a vrácení peněz a Ceny a možnosti dodání

Článek 15 - Vyšší moc

Jakékoliv okolnosti nezávislé na vůli stran, které brání plnění jejich závazků v normálních podmínkách, se považují za příčiny osvobození od povinností stran a vedou k jejich pozastavení.

Strana, která se na tyto okolnosti odvolává, musí okamžitě informovat druhou stranu o jejich vzniku, stejně jako o jejich zániku.

Budou považovány za případy vyšší moci všechny skutečnosti nebo okolnosti, které jsou neodolatelné, externí pro strany, nepředvídatelné, nevyhnutelné a nezávislé na vůli stran a které nelze jakkoli zabránit, přestože budou podniknuty veškeré rozumné úsilí. Výslovně se za případy vyšší moci nebo za nešťastné události považují, vedle těch, které obvykle uznávají soudní praxe francouzských soudů a tribunálů: blokace prostředků dopravy nebo dodávek, zemětřesení, požáry, bouře, povodně, blesky, přerušení telekomunikačních sítí nebo potíže spojené se telekomunikačními sítěmi externě vůči zákazníkům.

Strany se setkají, aby prozkoumaly dopad události a dohodly se na podmínkách, za kterých bude smlouva pokračována. Pokud by doba trvání vyšší moci přesáhla tři měsíce, mohou tyto všeobecné obchodní podmínky být zrušeny postiženou stranou.

Článek 16 - Duševní vlastnictví

Obsah webové stránky zůstává vlastnictvím prodávajícího, který je jediným držitelem práv duševního vlastnictví na tento obsah.

Kupující se zavazuje, že žádným způsobem využívat tento obsah; jakákoli úplná nebo částečná reprodukce tohoto obsahu je přísně zakázána a může být považována za porušení práv duševního vlastnictví.

Výrobce produktů zůstává vlastníkem všech práv duševního vlastnictví k produktům, včetně těch, které byly vyrobeny na zakázku na žádost zákazníka, pokud je to relevantní.
Zákazník tedy nemá právo reprodukovat produkty bez předchozího vyjádřeného a písemného souhlasu výrobce, který může podmínit tuto autorizaci finančními protihodnotami.

Článek 17 – Ochrana osobních údajů a soukromí

V rámci používání webových stránek a uzavření objednávky na nich může prodávající shromažďovat osobní údaje kupujícího.

Podrobnosti o tomto shromažďování údajů jsou uvedeny v Oznámení o ochraně osobních údajů, které je dostupné na webových stránkách prostřednictvím následujícího odkazu: https://on-fight.cz/oznameni-o-ochrane-soukromi.

Článek 18 - Částečné neplatnost

Pokud bude jedna nebo více ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek považována za neplatné nebo prohlášené tak podle právního předpisu, nařízení nebo na základě konečného rozhodnutí kompetentního soudu, ostatní ustanovení zůstanou v platnosti a nedotknou se své síly a rozsahu.

Článek 19 - Nezřeknutí se

Skutečnost, že jedna ze stran se neodvolává na nedodržení povinnosti druhou stranou na jakékoli povinnosti uvedené v těchto všeobecných obchodních podmínkách, se nemůže vykládat jako vzdání se této povinnosti do budoucna.

Článek 20 - Hlava

V případě obtíží s interpretací jakékoli hlavy uvedené na začátku klauzulí a jakékoli z klauzulí, budou názvy považovány za neexistující.

Článek 21 - Jazyk smlouvy

Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou sepsány ve francouzštině. V případě, že by byly přeloženy do jednoho nebo více cizích jazyků, bude mít francouzský text priority v případě sporu.

Článek 22 - Mediační a vyřešení sporů

Kupující může přistoupit k dohodě o mediačních, a to zejména u Komise pro mediační spotřebitele nebo u existujících sektorových mediačních orgánů, nebo k jakémukoli alternativnímu způsobu vyřešení sporů (smíření, například) v případě sporu. Jména, kontaktní údaje a e-mailová adresa mediátora jsou k dispozici na našich stránkách.

V souladu s článkem 14 nařízení (EU) č. 524/2013 zřídila Evropská komise platformu pro online řešení sporů, která usnadňuje nezávislé mimosoudní řešení sporů online mezi spotřebiteli a profesionály v Evropské unii. Tato platforma je přístupná na následujícím odkazu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/.

Článek 23 – SPOTŘEBITELSKÁ MEDIACE

V případě sporu může Zákazník bezplatně využít spotřebitelskou mediaci a hledat smírné řešení se společností SPACEFOOT SAS. SPACEFOOT SAS zajišťuje efektivní přístup k mediačnímu systému.

Určený mediátor

  1. Subjekt: AME CONSO – Association des Médiateurs Européens
  2. Mediátorka: Angela ALBERT (předsedkyně)
  3. Adresa: 11 Place Dauphine, 75001 Paříž; také Boulevard Saint-Germain 197, 75007 Paříž.
  4. Web: https://www.mediationconso-ame.com
  5. Formulář: https://www.mediationconso-ame.com/demande-de-mediation-ame.html
  6. Tel.: +33 (0)9 53 01 02 69

Mediátor věc nepřijme, pokud nebyla dříve podána písemná stížnost SPACEFOOT SAS, žádost je zjevně nedůvodná/zneužitá, věc je již projednávána, je podána po 1 roce nebo mimo kompetenci mediátora.

Článek 24 - Platné právo

Tato všeobecná ustanovení podléhají francouzskému právu. Compétentní soud je soudní tribunál.

To platí jak pro hmotná práva, tak pro formální pravidla. V případě sporu nebo stížnosti se kupující nejdříve obrátí na prodávajícího za účelem dosažení smírného řešení.

Článek 25 - Výrobky k vyžádání

Prodávající si vyhrazuje právo zahájit jakoukoli proceduru stažení nebo vrácení jednoho nebo více produktů dodaných kupujícímu, které by byly nařízeny výrobcem dotčeného produktu nebo příslušným správním orgánem.

V takovém případě prodávající zahájí informace spojené se stažením, v případě potřeby ty, které stanoví příslušný správní orgán, a upřesní jeho podmínky: dotčený produkt(y), důvod(y) stažení, podmínky vrácení/vracení dotčeného produktu nebo produktů.

Když je dotčené stažení provedeno podle článku L.421-3 francouzského zákona o ochraně spotřebitele, v souladu s článkem L.423-3 téhož zákona, prodávající oznámí dotčené stažení na oficiálních stránkách www.rappel.conso.gouv.fr. Tento web umožňuje informovat spotřebitele o stažení výrobků, potravin nebo krmiva pro zvířata, které byly odůvodněny otázkami bezpečnosti. 

Kupující je povinen dodržovat stanovené postupy pro produkt(y) ve své držbě, které podléhají zahájené proceduře stažení.

Pro jakékoli dotazy ohledně souvisejícího stahování se může kupující obrátit na zákaznický servis prodávajícího.

Článek 26 - Záruka

Všechny produkty prodávané společností SPACEFOOT SAS podléhají zákonné záruce shody a záruce proti skrytým vadám.

Tyto záruky se vztahují na veškeré výrobní nebo shodové vady zjištěné při převzetí nebo v zákonné lhůtě.

Zákazník může požadovat opravu nebo výměnu výrobku. Pokud to není možné, může požadovat částečné nebo úplné vrácení peněz.

Záruka se nevztahuje na nesprávné použití, nedbalost, úpravy nebo neoprávněné opravy.

Náklady na vrácení výrobku v rámci záruky hradí SPACEFOOT SAS.